poniedziałek, 10 sierpnia 2009

WYWIAD

Stało się! Mama mówiła, że czeka mnie świetlana przyszłość, światła jupiterów i dywany perskie w czerwony wzór. Dołączyłem do grona celebrytów – gwiazd polskiego show biznesu, ludzi, którzy mają coś do powiedzenia i nie wahają się by to coś ujawnić. Udzieliłem pierwszego w życiu wywiadu - dla serwisu internetowego Motormax.pl! A teraz żeby nie przesadzić z wesołymi fanfarami wrócę w nieco poważniejsze klimaty i serdecznie podziękuję Magdzie i serwisowi za zainteresowanie naszą wyprawą. Swoją drogą podziwiam odwagę skutkującą chęcią opublikowania moich werbalnych popisów (no nie mogę tak do końca poważnie w tym temacie). Mam wrażenie, że jak w każdej czynności tak i w rozmowach nazywanych wywiadami (w tym przypadku trochę na wyrost ze względu na moją niemowlęcą elokwencję) trzeba mieć doświadczenie i w mojej rozmowie (która prawdopodobnie już w najbliższą niedzielę pojawi się też na antenie rozgłośni radiowych - w toruńskim paśmie radia VOX FM i ESKA) ten brak doświadczenia będzie wyraźnie słychać. Obawiam się, że plotłem trzy po cztery i pałając chęcią powiedzenia wszystkiego na raz rwałem wątki mówiąc niewiele. Efekt w każdym razie już za chwilę będzie można „podziwiać” i w serwisie, i w radio.
Stremowany zapraszam:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz